قیمت فولاد چین افزایش می یابد

قیمت فولاد چین افزایش می یابد

در ماه مارس، دولت اعلام کرد قصد دارد در سال جاری در تلاش برای مقابله با آلودگی و جلوگیری از عرضه بیش از حد ظرفیت فولاد 50 میلیون تن در سال باشد. کارشناسان می گویند چشم انداز فولاد محدود قیمت ها را افزایش می دهد و مقامات نگران نوسانات بازار هستند. چین نیز مصرف کننده فولاد در جهان است، بنابراین قیمت های بالاتر به سود بیشتر برای صنعت تبدیل می شود، اما این نیز به معنی افزایش هزینه ها برای بخش هایی مانند ساخت و ساز است که بیشتر از آلیاژ استفاده می کنند.

این وضعیت دشوار است: مقابله با ظرفیت بیش از حد فولاد، تعادل دوباره رشد اقتصادی، کنترل آلودگی محیط زیست و همچنین مدیریت ثبات در بازار - به ویژه در پیش از تغییر دسته رهبری به دلیل سقوط.

به گزارش رویترز، تا کنون این قراردادهای آتی فولاد در بورس اوراق بهادار شانگهای متحمل شده اند - قرارداد سپتامبر 2017 تاکنون 40 درصد است و امروز در حدود 41،130 یوان است.

حتی در روز دوشنبه، قیمت نورد گرم کویل، یک محصول فولاد کلیدی، 5 درصد افزایش یافت پس از آنکه استان هبی اقدامات جدیدی را برای محدود کردن تولید فولاد به نصف ظرفیت خود در ماه های زمستان اعلام کرد، تحلیلگران Nomura در یک یادداشت نوشتند. هبی در نیمه اول سال جاری تقریبا یک چهارم کل تولید فولاد چین را به خود اختصاص داده است.

به گفته نومورا، در بلند مدت، تحلیلگران و شرکت ها انتظار دارند قیمت های بالاتر همچنان ادامه یابد، با محدودیت های چین تخمین زده می شود که تولید فولاد خام را به میزان 5 تا 10 درصد کاهش دهد. چارلز برادفورد، تحلیل گر متال و رئیس جمهور در تحقیقات برادفورد، پس از سقوط در ماه جولای، احتمال ادامه روند صادرات فولاد چین را ادامه خواهد داد.

تحلیلگران Nomura نوشتند: "تولید در صنعت فولاد چین گاهی اوقات به منظور مواجهه با مشکلات زیست محیطی به طور موقت کاهش یافته است، اما ما فکر می کنیم کاهش تولید در آخرین اقدامات در مقایسه با موارد دیگر قابل توجه خواهد بود."

برای صنعت، این خبر خوبی است که در مورد درآمد حاصل از درآمد بیشتر، به ویژه پس از رشد اقتصادی ناگهانی چین، یک سال پیش در بازارهای جهانی حرکت کرد و باعث شد تا صنعت به سرمایه گذاری و مشاغل بازگردد.

S & P Global روز چهارشنبه اعلام کرد انتظار دارد که فولاد تاتا هند در سال آينده سودآوري سالم داشته باشد. صنعت فولاد ژاپن نیز شاهد افزایش در حاشیه صادرات است.صنعت فولادسازي کره جنوبي در تلاش است که فولاد کم چيني را که در آمريکا به سر مي برد، بهره مند شود. اين کشور بزرگترين مقصد صادرات فولاد براي چين است و شرکت هايي که با چين رقابت هاي شديدي دارند.

شما میتوانید اپلیکشن آصاب را از این قسمت دانلود کنید